Klachtenprocedure ØSK Clinic
Bij ØSK Clinic doen wij er alles aan om u de best mogelijke zorg en service te bieden. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent of een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk dat u dit met ons deelt, zodat wij samen naar een passende oplossing kunnen zoeken en onze zorg blijven verbeteren.
1 – Bespreek uw klacht met ons
2 – Schriftelijk indienen van een klacht
3 – Onafhankelijke klachtenfunctionaris
4 – Geschillencommissie
5 – Klachten als kans tot verbetering
1 – Bespreek uw klacht met ons
Heeft u een klacht over een behandeling of onze dienstverlening? Bespreek dit dan eerst met uw behandelend arts of medewerker. Vaak kan een gesprek veel onduidelijkheden wegnemen en tot een oplossing leiden.
2 – Schriftelijk indienen van een klacht
Komt u er samen niet uit of wilt u uw klacht liever schriftelijk indienen? Dan kunt u dit doen via:
ØSK Clinic
Europaplein 93
1078 GZ Amsterdam
E-mail: info@oskclinic.nl
Na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons een bevestiging. Wij streven ernaar uw klacht binnen 6 weken af te handelen.
3 – Onafhankelijke klachtenfunctionaris
Als u wilt, kunt u ondersteuning krijgen van een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze helpt u bij het formuleren van uw klacht en bemiddelt tussen u en de kliniek. Dit verloopt geheel kosteloos voor u.
4 – Geschillencommissie
Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Zorg. Deze commissie doet een bindende uitspraak. ØSK Clinic is aangesloten bij een erkende geschilleninstantie DOKh, zoals wettelijk verplicht op basis van de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg).
5 – Klachten als kans tot verbetering
Elke klacht zien wij als een mogelijkheid om onze zorg en service te verbeteren. Uw feedback helpt ons om de kwaliteit van onze behandelingen en de ervaring in onze kliniek continu te optimaliseren.
Heeft u een klacht of wilt u meer informatie over onze klachtenregeling? Neem gerust contact op via info@oskclinic.nl.